Lördag 29 oktober 2011

Goodmorgon, godmooorgon!!! Idag är jag jätteglad, vet ni varför? Inte bara för det är Halloween och det väntas en GRYM fest ikväll, utan för jag har pratat med min resekompis i Ecuador och hon kommer möta mig när jag landar så ska vi dra ut till kusten tsm! Det är en SÅN lättnad, jag ville verkligen inte flyga dit och sen börja försöka hitta bussar på min knackliga spanska för att ta mig dit hon är, Indien hade varit piece a cake men Syd-
amerika har jag ju aldrig besökt! Hur som helst är det FETT skönt att veta, yeay!! 

Nu ska jag glida till jobbet i några timmar, sedan är det racerfart att sminka och fixa håret inför kvällens kostym! Jag har aldrig tagit halloween på särskilt stort allvar (förutom när jag var liten, då sminkade Bonnies mamma oss hela tiden haha) så det ska bli kul att gå all in denna gång, jag kmr vara så svart och dyster muahaha! 

Ännu en rolig inställning på min webcam, tyckte den passade bra idag haha speciellt
när Nadia fick en plats bredvid mig i bilden.. Även hennes moster fick joina också haha!


Hörs på min lunch, då kommer bilderna från Twilight eventet igår! ♥

Postat av: nadia

HAHAHAHAHAHAHAHAH din störda jävel!!

2011-10-29 @ 14:59:05

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0