Lunchrast!

Tja! Jag måste erkänna att det är skönare att jobba dagpass ibland, man slutar ju mkt
tidigare och har  sedan resten  av  eftermiddagen  plus kvällen ledig!  Denna kväll ska
spenderas på Berns då finalen för Modelljakten ska hållas där, direkt efter jobbet idag
åker jag hem till Nadia så vi kan fixa oss tillsammans! Hon ska bland annat stryka mitt
hår (hon och Mika är galna, först började Mika med det och bad mig en kväll att stryka
hennes hår!! Dock blev det väldigt fint så ska testa det ikväll för en gångs skull).

för två-tre år sedan kunde jag inte ens tänka mig själv ha helt platt
hår, då höll jag på med tupering och papiljotter istället haha! =)
 


Vi hörs igen när jag är hemma hos Nadia, hoppas ni har en sjukt härlig dag i solen! Kram!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0