Måndag 10 oktober 2011

Morrnmorrn! Jag hade kunnat sova hela dagen idag om jag inte skulle jobba, jag kom hem innan 12 igår så det blev inte sent men sov ju bara 4-5 timmar natten innan! Hur som helst, Modelljakten igår på Berns var riktigt bra och Kenza gjorde ett sånt sjukt bra jobb! Vi var alla på spänn för hennes skull innan då vi visste hur nervös hon var, men det syntes inte och hon pratade så lugnt och tydligt! 

Efter showen skulle efterfesten dra igång som faktiskt var rätt lame, över hälften gick på en gång och resten satt på stolar runt om i salen och pratade bara! Vi gjorde samma sak och väntade på att Kenza skulle bli klar innan vi drog till Mcdonalds för middag! ;) Det var skönt att kvällen blev lugn för jag hade inte orkat en festkväll efter att ha jobbat från åtta på morgonen samma dag! Idag börjar jag kl 12 så ska nu ta en dusch och äta en långsam frukost!

Igår hade jag på mig en hög kjol & min nya tröja från Indiska, till det strumpbyxor och mina
kängor, bekvämt och helsvart! ;)


Bilder från igår kommer senare idag, kram!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0