Måndag 17 oktober 2011

Godmorgon på er! =) Jag är så sjukt trött för jag KUNDE INTE somna inatt, först satt jag vid datorn till ganska sent iofs och skypade med bästa Cissi som är i New York och dansar! Sen gick jag och la mig med min bok och läste i en timme och försökte sedan somna men det gick inte, hatar dom nätterna! Somnade kanske runt 4 imorse och var helt KÖRD när klockan ringde kl 9! Nu sitter jag här framför datorn, helt nyduschad och vill fortfarande bara lägga mig igen! 

Jag piggnar nog till på vägen till jobbet.. Har läst bra nyheter från Louise i Ecuador i alla fall, hon mejlade mig igår kväll om hennes toppenhelg och att hon ska klättra upp för en vulkan idag, wah!! När jag läser om hennes äventyr redan nu vill jag bara vara där och joina, nu är jag sjukt positiv inför att dra ut och resa igen! Jag behöver bara gå tillbaka och läsa om hur kärleksfullt jag skrev om backpacking när jag var i Indien, ibland behöver jag en reminder! 



Nu sticker jag till jobbet i alla fall, hörs på min lunch!

Postat av: Motheranddaugtherdesign

Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickade bebis sockor, virkade grytlappar m.m. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? Välkommen in till oss och kika runt!

2011-10-17 @ 11:12:10
URL: http://designbymotheranddaughter.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Var inne lite på backpacking och letade efter reskompis till Syd Amerika, hittade dig... Och kom ihåg att jag skrivit till dig en gång för länge sedan! Ska du fortfarande ut och resa och blir det Syd amerika? Jag är sjukt pepp, och hade tänk vara borta några månader... Men vill inte åka ensam! Jag har också vart i Indien, och älskade det! Så vi kanske gillar lite samma saker ;) Aja, detta är ju en super chansning! Men hade vart skit kul om du fortfarande ska iväg! Hittade inte dig på facebook, och jag har sveriges vanligaste namn, Johanna Johansson! Min hotmail är ialf [email protected]! Annars kan du ju svara här! Hade så bra :)

2011-10-17 @ 18:31:49

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0