Måndag 24 oktober 2011

Godmorgon! Hoppas allt är bra med er, jag är sjukt trött! Även om jag åkte hem direkt efter jobbet igår (Elvira åkte hela vägen in till mitt jobb för att sedan åka tillsammans med mig hem, så uttråkad var hon haha) och satte mig vid datorn någon timme! Så vid halv tolv la jag mig i min säng och läste vidare på min bok, jag la inte ifrån mig den örrän typ halv tre imorse!! Den är ju som sagt väldigt läskig så återigen sov jag sedan med tänd sänglampa, haha jag är en sån mes ibland! 

Hur som helst, idag ska jag i alla fall jobba ett heldags&kvällspass (12-21.15) så det blir dagens underhållning för mig! Det gör inte så mycket då vädret är astrist och just nu jobbar jag gärna väldigt mycket alla pengar jag tjänar i oktober månad är dom jag ska ha kul i för i Sydamerika, wooop! Nu ska jag käa frukost och sedan bege mig, men vi hörs på jobbet igen ♥ 



Hittade lite töntbilder från i fredags på mig, Viran och Måns på en toalett haha, ursäkten
får va att det var regn och askallt när vi vänta på dom andra så vi gick in & roade oss! ;)

Postat av: essay writing

This girls are like themself very much. They should be narcissistic.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0