Måndag 31 oktober 2011

Morrnmorrn! Waah, nu är det bara tre dagar kvar, TRE DAGAR tills jag åker iväg till Sydamerika! Jag skypade med Louise igår kväll som jag ska möta där nere, hon ska möta mig i Quito som sagt och börjar röra sig uppåt med två danskar som hon träffat under sina veckor där! När jag kommer ska vi ta oss ut mot kusten och resa längs med stränderna ett tag, lovely! 

Idag ska jag jobba heldags&kvällspass (12-21.15), detta är mitt sista jobbpass innan resan!! Så jag ska verkligen inte klaga, dock har jag bara två dagar kvar sedan att fixa allt det sista inför Sydamerika.. Ah det löser jag, jag flyger inte förrän sent på torsdagen så jag får några timmar även då! Nu ska jag äta frukost och ta en dusch, sen bär det av mot jobbet! 

Precis när man kom in till Halloweenfesten skulle man gå en kort spökrunda och efter
det blev man fotad, så här är bilden på mig och Nadia (bild lånad från Jannies blogg)


Bilder från igår kommer senare idag, runt lunch!

Postat av: Denisé

Hej! Jag måste bara säga att du är så himla söt alltså! Har precis läst mig igenom HELA din halvårs indienresa och blivit så jäkla peppad! Jag och en kompis ska åka till indien om 2 veckor men vi ska dock bara stanna i ca 2 veckor för att vi vill hinna med resten av asien också och vi hade inte så stor koll på indien då vi bestämde allt. Men nu när jag läst allt detta så vill jag bara resa runt i indien och ingen annanstans! men det får bli längre fram helt enkelt. iallafall så det jag ville säga var att tack för all inspiration och tips! :D

Och hoppas du får en superhärlig resa till

Sydamerika! KRAM

2011-10-31 @ 20:49:14

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0