Nattmys!

God kväll! ;) Jag kom hem vid halv elva ikväll från jobbet och kände mig hungrig på något annat än mackor, så jag ställde mig i köket och fixade pasta pesto med ost och röd lök! Sen placerade jag mig i vardagsrummet bredvid pappa med min bok (såklart, har pratat sönder både Nadia och Amanda nu i olika omgångar om den, snart åker den ut genom fönstret haha)! Senare kom Amanda ner och satte sig vid mig och pratade i nån timme, kommer sakna min familj jättemycket när jag åker såklart! 

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa vidare, alla utom jag har gått och lagt sig nu (när till och med Elvira går och lägger sig före mig.. då är det illa haha!) Vi hörs imorgon igen allihopa, sov så gott ♥ 

Hittade nya funktioner på min webcam för en stund sen, jag är fett road av mig själv! 





Well, I'M just gorgeous!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0