Onsdag 12 oktober 2011

Sverige VAANN igår, vilket drag det var på puben vi satt på!! Nadia och Bonnie kunde inte bry sig mindre om matchen men jag hoppade runt och skrek, detta var ju en avgörande match för om Sverige skulle få gå vidare till EM lr inte och många trodde att Holland skulle vinna! Vi vann tillslut med 3-2 och spelade faktiskt bra, såg inte hela matchen men de verkade kämpa på riktigt bra! 

Bonnie och jag drack vin till kvällen i ära medan Nadia drack vatten med sugrör hahaha! Jag kom i alla fall hem vid 1 inatt och gjorde då lite rostmackor innan jag la mig med min bok i sängen! Idag vaknade jag upp runt 10 helt utvilad, så himla skönt! Jag är faktiskt ledig idag (min enda lediga dag denna vecka) och borde då göra något vettigt, som att TRÄNA! Shit, vad jag har varit dålig på att gå till gymmet vilket jag inte har varit förut! :S 

Aja, några bilder från igår!




Dags för frukost!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0