Onsdag 19 oktober 2011

Godmorgon! Hoppas allt är bra med er, med mig är det fint förutom lite stress inför resan!
Tjejen jag pratade med igår ska försöka  boka samma flyg  som mig  men  priserna stiger
och har  sig, nu är de dock  nere på  mitt  pris  igen! Det skulle verkligen vara nice  om vi
kunde åka tillsammans, vill hellre det än att åka dit ensam!

Idag då, jag ska jobba från 12-21.15 så det blir väl min enda sysselsättning! Ikväll har jag
nämligen bokat  skypdedejt  med tjejen i Sydamerika  som jag  och  den  andra tjejen ska
möta där! Imorgon har  jag sedan  flera ärenden att  fixa  innan jag  åker hem  till mormor
och morfar, så imorgon vill jag vara pigg! 



Nu ska jag käka färdigt min frukost och sen börja klä på mig, vi hörs på min lunch igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0