Skön dag på stan!

Hej hej! Dåålig uppdatering idag men har flängt runt och inte haft tid för dator! Har precis slutat jobba nu i alla fall, innan jobbet har jag hängt på stan med Eugenia och Marcello! Jag köpte grejerna jag behövde först och sen satte vi oss på stammiscafét för lunch! Skönt att börja jobba såhär sent så man inte missar hela dagen när solen är ute, nu ikväll är det ju mörkt men ska i alla fall möta upp Nadia, Marcello, Bonnie och Malin för kvällsfika!

Btw, jag har lugnat ner mig nu sen igår och fokuserar på meningen som jag nästan skulle vilja tatuera in (lugna dig mamma, jag ska nog inte).. Let it go. Sluta älta och tänka på alla what ifs, bara SLÄPP taget! Det lärde jag mig bl a på ashramet i norra Indien, I miss that.

Jag i Rishikesh ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0