Söndag 16 oktober 2011

Godmorgon! Det blev ingen utgång igår i alla fall, jag och Kim tog oss till Söder efter jobbet och mötte upp lite vänner men jag vände hemåt ganska fort! Det slog mig då hur seeg jag var och inatt har jag sovit typ 11 timmar i min sköna säng, på fullaste allvar så pussade jag på min säng när jag gick upp från den imorse för jag var så nöjd med nattens sömn! :P Idag ska jag träffa min vän Sofia för att fika och hon fyller faktiskt år idag, GRATTIS BABE! ♥ 

Det var nog ganska bra att jag åkte hem igår i alla fall... Jag hade ju på mig samma kläder OCH smink som dagen innan (eftersom jag sov hos Marcello), förutom T-shirten som är Marcellos men den sov jag däremot i den natten haha!


Hehe, sliten tjej var det igår! Nu ska jag äta frukost och ta en lång dusch, hörs sen!

Postat av: Sofia

Tack för fikan sötnos!

2011-10-17 @ 22:25:25

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0