Söndag 23 oktober 2011

Hejhejhej! Det blev en sen första uppdatering idag, jag sov hos Sandra inatt och kom precis hem! Gårkvällen var så jäkla kul, vi hängde på Mest i några timmar innan vi skulle vidare och möta upp några av Ericas vänner så då hamnade vi på East! Det var sjukt trevligt, hade aldrig varit där tidigare nämligen! Erica och hennes drog även vidare efter det men då gick jag och Sandra hem, jag var ju fortfarande sliten från dagen innan och hon skulle jobba idag vid 11! 

Jag ska också jobba idag men inte förrän kl 16 så innan dess ska jag ta en lång dusch(!!) och äta lunch, det är ett sånt himla fint höstväder ute! Pappa håller på för fullt med vår veranda som ska byggas runt hela huset och mamma sitter ute på trappen och pillar på sina blommor, mysiga söndag! 



Bilder från igår kommer senare as usual, KRAM!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0