Stort barn!

Jag har betett mig som ett barn denna månad och spenderat pengar på fika, lunch och annat som gjort att jag nu står med 28 kronor på kontot! Jag får inte lön förrän på fredag och har även 0 kronor på min mobil, jag får helt skylla mig själv! Jag är vanligtvis duktig på att hålla i pengar och på att spara, men denna månad (efter allt med Sydamerikaresan som ändrades och sånt svek) har jag bara inte orkat bry mig! Så nu står jag här som ett litet barn med typ inga pengar, haha känner mig som 14 all over again! 

Nu ska jag ta en dusch och fixa mig innan jobbet i alla fall, skulle åkt in till stan och träffat Marcello men vi har pratat i telefon istället för ingen orkade åka typ haha! Det är så himla fint väder så jag tar kanske cykeln till jobbet istället för att ta bussen.. vi hörs om en stund igen i alla fall! 




A shower is needed. Nu har mitt sår på kinden blivit en skorpa haha!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0