Time to get some rest

Hej på er, nu har jag precis slutat jobbet efter ett heldagspass och ska nu åka direkt hem! Eftersom jag började kl 13 så hann jag ju få sova ut men är fortfarande jättetrött då vi festade loss hela natten igår, och imorgon börjar jag jobba redan 8.30 så jag måste gå upp tidigt! Gårdagen var i alla fall SJUKT rolig och imorgon blir det kanske en nummer 2 efter Modelljaktens final på Berns, jag och tjejerna + Aleks ska dit och peppa på Kenza som ska typ hosta finalen!

Mer om det imorgon men ha en fin lördagskväll bbs ♥

Vi igår på Laroy, bild från stureplan.se. Trodde aldrig jag skulle säga detta om Laroy men det är faktiskt jäkligt kul ( iaf i rummet med hiphop Rnb)! Så länge man är där med ett gäng vänner och är ute efter att dansa, önskar bara att de skulle ta bort den där jäkla rökmaskinen haha!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0