Tisdag 4 oktober 2011

Morrnmorrn! Idag är det dags för att börja jobba igen, det känns sjukt skönt! Jag har varit ledig i över en vecka nu så det är dags att komma in i vardagen igen! Igår då, jag åkte in till Söder och mötte upp Marcello och Nadia för att sen glida ner till Ojojoj och ta ett glas vin! Marcellos vän Lars hängde på också och det var jättetrevligt, när de stängde där gick vi vidare till Mest och satt där i nån timme innan vi drog hem! 

Jag kom hem runt 1 inatt och la mig då i min säng och läste en stund innan jag släckte och somnade på en gång! Jag börjar inte jobba förrän kl 13 idag men tänkte tvätta och ta en springrunda nu innan jobbet, jag jobbar ju sedan till 21.15 på kvällen så jag vill utnyttja dagen på något sätt innan! 

Idag känns som en bra dag, här är en glad bild på mig från i somras när jag och Mirre
hängde vid vattnet i Gamla stan dagarna innan vi skulle se Bon Jovi live i Oslo! 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0