Torsdag 20 oktober 2011

Heej! Vad jag har snoozat och sovit för länge denna morgon, såhär länge har jag inte sovit på väldigt länge! Jag kom ändå hem med sista bussen igår kväll men låg iofs och läste i 2 timmar! Boken jag läser nu (Pansarhjärta) är så bra att jag inte kan lägga ifrån mig den, dock hade jag en paus efter St Petersburg när jag knappt läste så det är därför den inte är utläst än (plus att den har över 600 sidor)! 

Innan det var jag ju i stan och fikade med Nadia, vi båda pratar väldigt högt (vi har båda blivit hyschade på stan i våra liv hehe) och nu berättade Nadia om en AWESOME thing vi ska på nästa fredag! Jag blev nästan lite fånig och började studsa i stolen på fiket, ska berätta senare! Idag ska jag i alla fall till stan och vaccinera mig plus svänga förbi banken och fixa korten inför Sydamerika, sen ska jag hem till mormor och morfar! =) Har inte träffat dom på över en månad och snart åker jag ju till Sydamerika så vill hinna umgås med dom innan!

På tal om något annat så ringde mamma mig igår och frågade när jag skulle komma hem för hon hade köpt en present till mig, jag frågade varför och hon ba "för jag kände för det!" Så gullig, så när jag kom hem låg det ett litet paket på hallbordet.. Jag fick ett spanskt lexikon inför resan, helt perfekt då jag sökt efter det men då var det slut! TACK mami, nu är jag mer än redo för denna resa! =) 

Lexikonet jag fick av mamma, det låg och väntade på hallbordet när jag kom hem ♥



♥ Dags för en lunchfrukost och sen åker jag till stan, men kan försöka mobilblogga under dagen (jag som lärt mig 3 år efter alla andra haha) Ha en fin dag!

Postat av: Anonym

Vad ska du med ett lexikon till? Det är ju bara att söka upp ett ord på mindre än en sekund på internet..

2011-10-22 @ 13:02:02

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0