Torsdag 6 oktober 2011

Heej! Vilken kväll det var igår, jag drog direkt från jobbet och mötte upp Nadia för att gå till Ojojoj och möta upp Bonnie och Malin! Vi satt där tills dom stängde uteserveringen och gick sen vidare till Mest, precis när vi kommer in så kommer min Sandra framspringandes till mig! Hon, Erica och Filip satt där och körde en after work så vi alla drog ihop ett långbord och hängde där i några timmar!

Till slut var det bara jag, Sandra och Erica kvar men sen när dom skulle vidare så drog jag och mötte upp Marcello, han hade varit hemma hos en vän på Söder så vi åkte hem till honom då och sov! Imorse när jag vaknade typ stensov han så då smet jag upp och mötte Nadia för jag inte kunde somna om, nu sitter jag hemma hos henne och käkar frukost! Detta är min enda lediga dag denna vecka så jag ska ta vara på den! =)

Nu ska vi möta Marcello och dra in till stan, senare idag ska jag nog hänga med syrran också! Hörs senare idag, puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0