Twilight event. Never agaain!

Hej hej. Vilken let down kvällens event var! Nadia och jag gick till och med tidigare för vi inte pallade längre! Först av allt var scenen byggd på en hockeyrink så golvet var iskallt, antingen frös man om rumpan när man satt eller om fötterna när man stod (så mkt för vip-platser hahah fail). Sedan kom inte Robert & Ashley förrän 2 timmar efter showen började (även om Knappen och Hakim höll på i 1,5 timme och sa "snaaart kommer dom, några minuter till så kommer dom")!

För att dra ut på tiden så visade de om samma klipp från Breaking Dawn, hade några få uppträdanden av artister som fick mig att tänka på mellanstadiedisco och sen sjöng Knappen & Hakim ja må hon leva till någon i publiken! Det kändes som över halva "showen" skulle Knappen & Hakim dra ut på tiden med att bara prata på tills Robert och Ashley anlände! När de äntligen kom upp på scenen så kom såklart ett öronbedövande skrik (helt sjukt ändå att de fyller en arena för att sätta sig på en varsin stol och svara på frågor i en kvart, det är som Rob sa "Its like being in a boyband except I don't have to do anything") 

Det kändes nästan tragiskt när de kom ut och alla skrek och grät (flera svimmade tydligen också), det handlar inte om fan-grejen för hey jag var ju världens Westlifefan när jag var liten.. Men att de blir helt galna över "Edward & Alice", som att det faktiskt är dom två vampyrerna som gick ut på scenen! Det kändes som nästan alla levde i den här bubblan av att det faktiskt var Edward och Alice som kom ut på scenen! Sedan skrek alla så högt när de skulle svara på frågor att man knappt hörde vad dom sa.. Ah, jag håller mig gärna till att se filmerna och läsa böckerna i fortsättningen för detta var inget för mig! 

But was he hot? Oh yess.


Fler bilder kommer imorgon, nu ska jag lägga mig och läsa en stund och sen soova!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0