Urkväder!

Vilket hemskt väder det har varit idag!! Jag har suttit hemma hos Kenza typ hela dagen
och spelat TV-spel medan det smattrade på fönstrena av regnet, vid fem-tiden åkte vi
dock in till stan då hon, Humlan och en till tjej skulle fixa deras kostymer inför deras
Halloweenfest! Jag satt med nån timme och tittade på innan jag tog mig hem! Det var
inte lätt att komma hem heller kan jag säga, när jag kom ut från studion höll jag helt
bokstavligt talat på att blåsa baklänges!

Sen var bussen typ en halvtimme försenad så jag satt bara och väntade på en buss-
hållplats, nu är jag hemma i alla fall och har precis tagit en dusch! Ska snart lägga
mig framför en film men först ringa och prata med en tjej som kanske joinar mig till
Sydamerika, kulkul! =) Det känns mycket tryggare att åka dit tillsammans med någon
trots allt, Sydamerika är ju mycket farligare än Asien.. Speciellt som tjej!

Sovsetet jag köpte idag på REAn på H&M, perfekt att dra med till Sydamerika! =)


Ha en fin kväll!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0