Ännu en ledig dag!

Tjabba! Nu är jag äntligen hemma och är nyduschad, det är enda nackdelen med att sova borta så mycket att man går runt i samma kläder 2 dagar (orka släpa ombyteskläder varje dag)! Idag när Marcello drog till jobbet så gick jag över till Nadia och hängde hos henne nån timme och fick testa på ett av hennes hundratals nagellack, haha kvinnan är besatt! Efter det åkte jag in till stan och mötte upp Bonnie, vad jag hade saknat henne! Vi fikade i några timmar och uppade varandra om det senaste (båda hade ganska big news) så det tog sin tid! 

Vi gick även förbi ÖB för att köpa lite nödvändigheter, det är så smart att handla typ schampoo, tvål, tandborste och såna saker där istället för ICA eller någon annan butik.. Man får det ju för halva priset! Sen skulle jag inte handla mat där utan det gör jag hellre på en "vanlig" butik då urvalet är större och t ex konsum har mer KRAVmärkta varor vilket jag tycker är viktigt.

Nadias lilla nagellacks-samling!


Nu ska jag softa här hemma en stund, ikväll blir det antagligen fika med tjejerna då jag
jobbar kvällspass imorgon!

Postat av: Nadia

den e stoooor!!

2011-09-22 @ 17:54:26

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0