Back on track!

Tjoho! Nu är jag hemma från jobbet och sitter nästan och studsar i datorstolen, jag vill åka till Ecuador nunuNU!! Jag längtar så mycket så jag nästan spricker, JAG SKA FÅ RESA IGEN!! =) Det är så otroligt underbart att leva i sin väska, resa från en fantastisk plats till en annan och inte veta vad nästa dag kommer att ge dig för upplevelser! Nu måste jag bara ta tag i all att-göra-innan-avång! Bland annat att öppna upp ett till konto, fixa försäkring, vacciner etc! 

Det ska jag ta tag i imorgon och jag ska även dra ut och springa om jag fortfarande känner mig frisk då! Jag har varit lite förkyld de senaste dagarna men känner mig bra nu *pepparpeppar* Jag ska lägga mig i sängen och läsa vidare i min Lonely Planet; South America on a shoe string och komma i säng i tid, tänkte ställa klockan på 9 imorgon! 


Just nu!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0