Fika sen filmkväll!

Nu ska jag möta upp Nadia och Dilay i stan en snabbis, sen ska Nadia och jag hem till Marcello för filmkväll (nu SKA vi lyckas)! Antingen blir det Braveheart eller typ Armageddon, nån långfilm i alla fall.. Hur soft det än är att vara ledig såhär så ska det faktiskt bli skönt att jobba imorgon för att få göra någonting igen, jag är van att vara ledig ca 3-4 dagar i månaden lixom! 

UPDATE! Eller nej ungarna ska fan fika på andra sidan stan så jag orkar inte möta upp dom nu haha, åker direkt till Marcello istället så kmr de dit sen!

Postat av: IDA - En drömmande TH-tokig blivande frisör

Hej! :) Av nyfikenhet, var/ vad jobbar du med? :)

2011-09-24 @ 17:31:53
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0