Fira mamma!

Viran, pappa och jag ska laga middag åt mamma ikväll och ge henne lite presenter för imorgon är hennes 49årsdag! =) Jag kom hem för en liten stund sen och slängde mig in i duschen typ direkt då jag missade bussen och blev tvungen att gå från lidingö centrum! Det var skönt med en promenad ute i solen men ugh så svettig jag blev i alla mina svarta kläder, nu är jag fräsch i alla fall och snart ska mamma fixa 2 flätor i mitt hår så jag får ett vågigt svall ikväll! 

Ikväll blir det stureplan återigen, dock kanske jag startar med några polare på Söder innan.. Det beror på hur sent födelsedagsmiddagen för mamma blir ikväll, den prioriteras ju såklart först för världens bästa mamma! 

Just nu


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0