Fredag 23 september 2011

Godmorgon! Hoppas allt är bra med er, jag vaknade upp av ett sms från Nadia och märkte att Marcello redan hade gått upp! Typ varje morgon är det jag som vaknar först men idag hade han varit vaken sen typ nio, he is wierd! Igår lyckades vi faktiskt ha filmkväll, men det blev en amerikansk romantisk komedi igen då skräckfilmen vi skulle sett hade för dåligt ljud!

Jag kommer faktiskt inte ihåg vad filmen som vi såg hette, men Adam Sandler och Jennifer Aniston var huvudrollerna i alla fall! Idag ska jag jobba i alla fall men börjar inte förrän kl 17, så jag har dagen fri igen! Marcello börjar dock kl 13 så idag kanske jag åker hem emellan i alla fall!

Nadia ska som vanligt tagga oss på någonting när vi är här hos Donross, igår blev
det visst en godispåse!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0