Fredag 9 september 2011

Godmorgon på er! Ugh, återigen gick vi inte och la oss förrän 2-tiden så nu är jag astrött igen.. Vi bestämde oss för att glida ner till macken istället för att gå och lägga oss, så köpte vi en varsin macka haha! Ikväll borde jag verkligen åka direkt hem från jobbet och gå och lägga mig, jag börjar inte förrän kl 16 imorgon så jag kan verkligen sova ut då! Hur som helst, idag ska jag som sagt till ryska ambassaden och sen till jobbet och jobba 13-21.15!

Jag måste även lämna in en klocka jag fick av mamma i födelsedagspresent, jag gjorde det för några veckor sen men storleken blev inte rätt så det måste justeras igen! Sen kommer jag antagligen ha massa håltid på stan, hade då tänkt svänga förbi Nacka forum för att hälsa på Marcello och se hur galet modelljakten är haha, men jag tror inte jag hinner!

När jag inte har nån kul bild att lägga ut så brukar jag gå tillbaka och se vad jag gjorde för exakt ett år sedan! 9 september 2010 besökte jag min bästa vän Bonnies och hennes familjs nya hus för första gången! =)




Gah, när jag läste igenom inlägget från ett år sedan så kände jag hur NERVÖS jag var inför att åka till Indien, tänk att jag klarade det så himla bra och nu har det snart gått
ett år
sen jag åkte dit!! Nu ska jag käka lite frukost och sen dra till bussen, vi hörs igen på min lunch på jobbet ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0