Tisdag 27 september 2011

Godmorgon! Vilket fint väder det är ute, solen lyser och det är knappt några moln på himmelen! Idag ska jag och mamma fixa vaccin och lite sånt men det blir inte förrän hon slutat jobba så nu på dagen vet jag inte vad jag ska hitta på! Typ alla jobbar ju, jag ska kanske svänga förbi mitt jobb idag och skriva upp tider för det hann jag inte igår! 

Jag tittade igenom Mikas och hennes vänners facebook nyss, de reser ju runt i Asien nu i några månader och jag blr bara så taggad över att jag själv åker iväg snart igen!! Jag saknar Mika sjukt mycket men detta är så grymt bra för henne och hon är så modig som slängde iväg sig på detta! Resa är det bästa som finns, även om det ibland kan ta en tid att komma på det! 

Gårdagens höstkläder

Måste ju passa på nu när jag får uppleva lite höst, förra året hann jag inte det och
snart åker jag igen! Det är mysigt med hösten, precis innan det blir så vidrigt kallt!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0