Gustavs dop!

Vilken härlig dag vi hade det igår, min älskade gudson och kusin döptes ju i Boo kyrka!
Min moster Karin och hennes kille Peter fick sitt andra barn i somras (jag var ju med när
han föddes), så då blev inte bara hennes bästa vän utan även jag utnämnd som gud-
förälder till lille Gustav och fick då igår bära in honom till kyrkan! Efter dopet så var det
mat och dricka i en skola en bit bort, vad roligt det var att träffa kusinerna & alla andra
släktingar igen, en riktigt lyckad dag! =) 

Systrar och mami ♥


Jag och Karins vän blev gudmödrar åt Gustav, jag höll i syster Emma!


Jag och lille Gustav!


Gudmödrarna!



Fika efter dopet! =)


Mamma & pappa började gulla med Gustav, efter det var han fast i mammas famn haha ♥


När systrarna väl börjar..


Lilla kusinen Emma, jag och Viran!


Alla 8 kusinerna, 7 tjejer och 1 kille ♥



Postat av: gammelmoster Maud

oj, vad han växer! och vilka fina bilder från dopet. Kul!

2011-09-26 @ 22:06:15
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0