Häng på stan!

Tja! Jag kom precis hem och har placerat mig framför datorn med en stor kopp te, har varit ute på stan hela eftermiddagen och kvällen med Nadia och Dilay! Först kollade vi skor och jacka till Nadia och sen lite på klänning åt Dilay, det blev inget av det haha! Sen har vi bara fikat och snackat skit, det var skönt att komma ut och göra någonting då jag hade suttit inne typ hela dagen! 

Jag blir så uttråkad av att vara ledig, även om det är skönt så blir jag så himla seg och orkar inte hitta på någonting istället! Jaja, det är bara denna vecka och sen åker jag till St Petersburg med pappa och sen i oktober kmr jag jobba jättemkt innan jag åker iväg!! =) 




Hörs imorgon igen, ha en trevlig måndagskväll ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0