Hemma.. eller?

Haha, det känns typ konstigt att komma hem igen efter att typ ha bott hos Marcello och
Stella i 2-3 dygn! Nu har jag i alla fall kommit hem från jobbet och tog mig en dusch på
en gång, nu känner jag mig ren och fräsch! Jag jobbar just nu runt på flera butiker för
att få  ihop så  många jobbpass  som möjligt, its time to  go soon again!! =) På tal om
spännande grejer, på måndag är det dags för mig och Kenza att tatuera oss.. aaahhhh! 

Jaja, ikväll ska jag ta det lugnt bara, imorgon ska jag bege mig till ryska ambassaden för
att hämta pappas och mitt visum! Efter det ska jag till jobbet som vanligt, får se vad som
händer sen i helgen, jobbar   bara kvällspass så jag  skulle kunna gå ut  men jag  måste
samtidigt spara pengar.. Filmkväll med Marcello, Nima och Stella är inplanerad en kväll iaf! 

Nyduschad & ren, det är sån härlig känsla sen att smörja in med dove för att få len hud! 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0