Hemma och vänder!

Tjotjo! Denna jobbdag gick ändå ganska snabbt, det var roligt att ha ansvar för lite fler grejer än vad jag brukar! Hela vägen hem pratade jag i telefon med min vän Filip då vi inte har snackat på ett tag, han gav mig bland annat tips om en bra bok inför St Petersburg-resan som hette 10 dagar som skakade världen ( så Filip, nu har jag skrivit ner det haha)! 

Jag har precis kommit ur duschen nu och ska ner och käka middag med mamma och pappa, de har gjort en grymt god bönsallad med fläskkotlett.. Ibland är det guld att bo hemma haha! =) Efter detta åker jag hem till Anna och sover där igen, det var så mysigt och jag insåg hur mkt jag saknat att bo med sambo! =) 



Uppar igen innan jag drar ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0