Home sweet home!

God kväll! =) Dålig uppdatering idag men så blir det när jag jobbar, nu är jag hemma i alla fall och tänkte fixa mig en kvällsmacka innan jag hoppar in i duschen! Imorgon jobbar jag också men börjar inte förrän kl 13 så då ska jag hinna träna innan!! I helgen kommer det bli utgång både fredag och lördag som det ser ut nu, så jag behöver nog få i mig lite energi innan det hehe.. 

Jag hade en jättemysig dag i Nacka forum med Niklas idag, vi drack först kaffe och te hon Stella innan vi gick runt i forum och letade present till min mamma! Jag har saknat min Niklas jättemycket och snart flyttar han tillbaka till London igen, jag minns de ggr jag ringde honom från Indien och fick nästan tårar när jag hörde hans röst.. Min otroligt fina vän! 

Flera år gammal bild på mig och Niklas 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0