Kväll på Söder med tjejerna!

Tja! Usch, jag och mamma har tittat på faktaprogram om en seriemördare från början av 80-talet! Han var en vanlig familjeman med ett bra jobb och frun var aktiv i kyrkan, själv hade han våldtagit och mördat över 20 kvinnor och flickor (prostituerade & strippor) samt hållit dom fångar i några dagar i hans källare innan han åkte iväg med dom till skogen! Där släppte han dom att springa för sina liv tills han sköt dom, istället för att jaga djur så jagade han människor typ.. 

Nä, ska skriva om annat nu. Nu i eftermiddags mötte jag upp mamma för att fixa vaccin inför Sydamerika och sen mötte jag upp Nadia! Vi tog en runda på stan och åt lite mat innan vi gick till Slussen och satte oss vid vattnet, Dilay kom förbi senare också så firade vi Lil Waynes födelsedag lite haha! Det blev så kallt så efter nån timme gick vi till tuben och åkte hemåt, nu ska jag gå och lägga mig! 

Babsen vid hamnen, flaskan fick stå för Lil Wayne hahah..


Sov gott, så hörs vi imorgon!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0