LEDIG

Idag har  jag tvättat lite kläder,  that's all! Annars har jag bokstavligt talat vandrat mellan
TVn och  datorn,  jag skulle  åkt in till stan  och hängt med  Filip men han  hann inte innan
träningen så vi  får ringas senare  istället.. Det har  faktiskt varit skönt att  bara ligga och
dega hela dagen, samtidigt som  mitt liv helt plötsligt känns så värdelöst när jag gör såna
ovärda saker hah! Jag har inte ens vågat mig ut på en springrunda för tatueringens skull,
plus att jag antagligen skulle blåsa bort i denna storm! 

Gått runt med en tofs på huvudet och min älskade sjal från Indien hela dagen, hade
glömt bort den här sjalen så när jag hittade den blev det ett kärt återseende! =)


Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen och sen dra över till mitt andra hem, Nacka!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0