Legendary.



Jayson la ut detta på facebook igår, det var länge sen jag såg detta klippet senast men
blev  då igår påmind  om dessa två LEGENDERNA!  Jag blir så besviken när jag tänker på
många av  dagenssuperstjärnor, VAD  är  dom jämfört med  James  Brown  och  Luciano
Pavarotti?  Eller  varför inte  The Beatles, Michael  Jackson  (and The  Jackson 5),  The
Supremes, Jimi Hendrix etc etc.

Dagens artister som bland annat Katy Perry & Britney Spears (jag är ledsen men hon är
inte talangfull, kvinnan kan knappt sjunga längre då hon kör singback hela konserter!!).
Dagens artister ska hellre bli kända för skandaler eller att de är väldigt vågade istället
för att stå på en RIKTIG talang.

Tacka vet jag artister idag som Lady Gaga, Beyonce, Bon Jovi; Madonna m fl som faktiskt bär en talang.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0