Lördag 10 september 2011

Morrnmorrn! Herregud, nu har jag sovit ut!! Jag kom hem runt 1-tiden inatt och gick och la mig på en gång med min Lonely Planet-bok och min katt Kasper! Jag somnade typ direkt efter jag släckte sänglampan och sov till 12.30 idag, haha! Vanligtvis brukar jag få ångest av det, spec när solen lyser som idag men jag behövde verkligen ta igen mina sovtimmar!

Igår då, Nadia och jag satte oss på en uteservering på medis och snackade från halv tio tills typ halv ett! Det blev en perfekt after work då jag beställde ett glas vin och drack sedan bara vatten, hade ingen lust att vakna upp bakis idag men var änd sugen på nåt glas! Idag då, lite tråkigt att jag sov så länge eftersom jag börjar jobba kl 16, så jag hinner inte med så mycket innan =P Måste kämma in en promenad i solen i alla fall, det är så himla fint höstväder! Yes, I said it för nu känns det verkligen som det är höst och inte sommar längre tycker jag!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0