Lördag 17 september 2011

Morning! Vaknade precis upp här hemma hos Marcello och såg att solen lyser ute! Min första idé var att jag kanske ska ta en promenad hem, men haha sen kom jag på att det är ca 2 mil härifrån så jag kanske var liite överambitiös! Igår hängde vi alla i alla fall på Retro vilket var jättesoft, det var länge sen vi alla var ute och pubade (iofs så saknades massa människor igår också men aja).

Det blev inte så sent i alla fall, Nadia och Marcello drog tidigare och åkte till Mcdonalds i Nacka medan jag stannade kvar på puben! Dock nån timme senare så åkte Niklas, jag och David till Nacka och joinade Marcello och Nadia då alla andra skulle börja rulla hemåt i alla fall! Idag är jag faktiskt ledig då vi ska fira mamma som fyller år imorgon! =) Eftersom mamma och pappa ska på kryssning imorgon (julklapp från amanda och elvira från förra året) så firar vi henne idag!

Fotade ingenting igår dessvärre då typ alla mina vänner hatar kameran men jag kan
istället lägga ut en bild som Marcello och Stella taggade på Nadia igår då de tyckte att
bilden påminde om henne, HAHAHAHAHAHA!


Vi hörs senare idag när jag är hemma igen, passa på att dra ut i solen allihopa! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0