Lördag 3 september 2011

Heej! Det blev en dålig uppdatering igår men jag hade ingen tillgång till internet efter jobbet! Jag gick in till centralen och mötte upp Anna efter jobbet i alla fall för att åka till hennes föräldrar för middag, de skulle nämligen hjälpa henne flytta över lite nödvändiga grejer till hennes nya lägenhet! Vi bestämde oss för att sova i den ikväll så då behövde vi ju madrass, toapapper och lite sånt haha! Det var en asmysig kväll, vi drack vin på golvet med plastmuggar och pratade så mycket om vår resa till Kuba och vidare! =)

Vi låg även på golvet och såg på OC i början av kvällen såklart, hehe! Jag fick en tandborste som inflyttnings-present av Anna också, snart ska jag även få en extranyckel! ;) Nu är jag på jobbet och har rast, ikväll får jag se vad jag ska hitta på!

Anna fotade med sin Iphone igår och skrev på facebook "Hep hopp! Invigning i vår
nya lägenhet!" ;) ♥


Hörs igen på min lunch, puss ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0