Lunch time!

Hellu! Nu har jag lunchrast på jobbet, jag är fortfarande rätt trött så det är skönt att kvällen ska bli lugn för min del! Anna och jag ska ha myskväll och sen sover jag kvar där, vi ska inviga hennes nya lägenhet hehe! Minns så väl när vi flyttade alla våra grejer till Farsta, den älskade lägenheten asså.. Sen jobbar jag hela lördag och söndag vilket jag är så glad över, jag vill ju ha så många pass som möjligt innan jag och Anna åker!

Fick sms av pappa idag också såg jag nu, vi har äntligen fått hjälp av hotellet för visumen så vi ska in till ryska ambassaden direkt på måndag! Är det inte lite konstigt dock att de som jobbar på ryska ambassaden inte kan svenska och knappt engelska? De på indiska ambassaden kunde både lite svenska och bra engelska, pappa kunde knappt prata med mannen på ryska ambassaden då han endast kunde ryska och lite knacklig engelska!

Hur som helst, det ska bli riktigt coolt att åka till St Petersburg! Ryssland liksom, wow! 
 

Hörs igen när jag slutat, puss!

Postat av: Anonym

vilka länder i asien ska mika till? :)

2011-09-02 @ 20:09:58

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0