Måndag 5 september 2011

Godmorgon! Vad skönt det känns att vara ledig idag, jag ska försöka hinna med så mycket som möjligt denna dag! Bland annat träna(!!), hänga med min Bonnie som jag inte träffat på aplänge och lite annat! Jag och Bonnie ska iofs inte träffas förrän halv tre och mitt skivstångspass börjar inte förrän halv sju så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar på att ta en PW! 

Dagen känns så lång när den är helt ledig från jobb tycker jag, man kan hinna med så mycket! Tur att jag jobbat dagpass hela förra veckan för imorse vaknade jag av mig själv kl 9, så skönt! Jag hade tänkt följa med pappa när jag vaknade för att lämna in papprena till ryska ambassaden för visum men eftersom han ändå skulle till jobbet direkt efteråt så kunde han svänga förbi själv och lämna papprena själv! Nu har jag ännu mer tid att hitta på nåt, blir väl PW nu då!

Såhär mysigt hade Anna och jag det i hennes lägenhet i helgen, som ni ser så placerade
vi bara två madrasser mitt på golvet och Anna lyckades få igång TVn andra dagen! =)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0