Mot Nacka!

Tröjan fick jag av Stella hehe, hur snäll är hon??

Marcello ringde från jobbet och sa att han inte slutar förrän åtta men att jag kan åka hem till dom innan för Stella är hemma, vi ska typ baka eller nåt annat kul tills Marcello kommer hem! Då ska han jag jag på någon utställning som hans kompis har med sin skola, senare kommer säkert Nadia över också! Just nu sitter jag och msnar med min bästa Mika, fasen vad jag saknar henne men hon verkar ha det så bra i alla fall! Vi hörs ikväll igen, puss ♥

Postat av: märta

nu kommer denna kommentar bli en bok, hahaha :D men ska svara på det du skrev :D vad söt du är! :) nej men, det är så att när jag blev tillsammans med min pojkvän vägde jag 55, och nu efter "sambofetman" (haha :p) väger jag 73. så jag vill liksom gå ner till den vikt då för jag tyckte om mig som mest då. och jag är inte van vid att ha denna vikt, så jag drar mig för att köpa fina kläder för jag skäms över hur jag ser ut i dom "/ så det är därför.. men när jag väl gått ner ska jag fortsätta träna bara för, precis som du sa, det är snyggt med en tränad kropp :) och om du trodde att det var min rygg på bilden - nej. haha :D hittade den där bilden på google : hade jag haft den ryggen hade jag absolut INTE känt att jag behövde gå ner i vikt haha :p och jag menade om tatueringen skrumpnar ihop bara för att huden där blir mindre. :



jo men jag har tänkt på det här med tatuering jätte länge :' i ett år ungefär, kanske mer. och jag vet till 100% att det är något jag inte kommer ångra :) får hoppas att jag står ut med smärtan då, haha. vet inte hur hög min smärttröskel är :(

2011-09-14 @ 20:30:01
URL: http://pearlsandrosettes.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0