Nattinlägg

Jag har precis pratat i telefon med Nadia i nån timme i stormen, shit vad det blåser ute! Jag valde ändå att ta en promenad runt kvarteret och passade då på att ta två äpplen från någons äppelträd som stack ut utanför trädgården, så himla goda dom är nu på hösten! Nadia börjar garva om hur besatt jag är av frukt, det spelar ingen roll om jag är ute och går eller är på en uteservering i stan, jag har typ alltid ett äpple i handen!

Jag måste säga att det har varit riktigt mysigt att komma hem ikväll och prata med mamma och pappa, jag har saknat de båda! Sen ska det även bli skönt att sova i min egen säng inatt och kanske gå upp imorgon för en springrunda (om jag inte blåser bort), dock åker jag nog tillbaka till Marcello och Stella imorgon för jag saknar dom redan också, hehe!


Nu ska jag lägga mig i sängen och drömma mig tillbaka till mitt andra hem, norra Indien.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0