New pink!



Shit vad många bilder jag tagit på mig själv idag, haha värsta egobloggen! Kände idag
för att klä upp mig lite då jag köpt en ny tröja och även sminka mig så denna dag får
bli väldigt ego! Imorgon går jag väl tillbaka till osminkad-men-tar-en-webcambild-per-
dag-iaf! Ikväll är det i alla fall bio som gäller för min del! Ska in till stan och möta upp
Viran, Nadia, Marcello och Stella nu för att dra och se Friends with benefits! Förväntar
mig en helt förutsägbar, amerikansk, romantisk komedi! De filmerna kan faktiskt vara
ganska underhållande så det blir nog nice!

Postat av: Erikssonnn

Du är sä grymt söt! Och din blogg är superbra! Haha, ville bara säga det ;)

2011-09-21 @ 19:45:28
Postat av: Johanna

Hej! Nu frågar jag igen om tatueringen. Men har du samma stil som Kenza? eller vet du vad hon har eller har hittat den. Känns dumt och fråga dig om det men Keza svarar aldrig när man mejlar.. hehe!och eftersom jag kollar din blogg varje dag så tänkte jag att jag kanske kunde fråga idg ? :) Ha de fint! KRAM!

2011-09-22 @ 14:37:47
URL: http://nilssonyohanna.devote.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0