Onsdag 14 september 2011

God morgon allihopa! Idag är det ett riktigt dåligt väder ute, perfekt väder för Tillan att pallra sitt arsle till gymmet som inte hänt på hela sommaren! Annars har jag inte så mycket för mig, jag är faktiskt ledig idag igen för tredje dagen i rad! Det behöver jag nog med tanke på nyheten jag fick igår om min nästa långresa, vännen jag skulle åkt med har hoppat av så nu står jag i ett vägskede om hur jag ska göra! 

Det är därför jag har lite mycket i huvudet just nu, jag vet inte om jag vill åka dit och hoppa på någon spanskakurs eller åka som jag gjorde senast (hitta någon resekompis på backpacking.se) eller om jag bara ska åka dit själv och hitta några softa människor på första bästa hostel att resa med! Jag tror inte jag vågar det sistnämnda, det hade jag gjort om jag skulle till Indien igen men Sydamerika är helt främmande för mig och jag pratar inte ens språket flytande! 

Vilsen liten backpacker efter endast några dagar i Indien! 


Ett halvår senare, efter att ha rest runt hela Indien! 


Imorgon är det exakt ett år sedan Sandra och jag drog till Indien, då har jag ALDRIG
trott att jag skulle sitta ett år senare och planera min nästa långresa direkt haha!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0