Onsdag 28 september 2011

Hej! Jag drömde något  inatt som  kändes jobbigt så nu vaknade jag upp med en klump i
bröstet! =( Nu sitter jag har vid datorn och försöker skaka av mig det, antagligen fick jag
den äckliga känslan av  dokumentären  som jag  och  mamma  såg  igår..  Vilka  hemska
människor det finns i den här världen, helt sjukt! Så, nu ska jag skriva om annat återigen!
Pratar med tjejen jag ska resa med i Ecuador nu på  Facebook och vi  är båda up for att
testa en salsakurs i Sydamerika, hur roligt?? 

Tänk om man iaf kunde lära sig lite, + prata spanska.. Haha, då är man ju en av dom! ;)
Nä, nu måste jag hoppa in i duschen & käka frukost, ska snart möta upp Nadia som får
joina mig till mitt jobb! Jag ska dit & skriva upp mina tider och så (FINALLY), hörs sen! 



Titta Nadia, jag har ett NYTT nagellack på mig idag.. Duktig jag är, va?


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0