Onsdag 7 september 2011

Hejhej! Idag har jag äntligen en jobbtid, det känns så himla bra även om det är skönt att vara ledig! Jag har ju lovat mig själv att kötta genom jobbet ända fram tills jag reser iväg (ggr 2 hehe ;D)! Jag vaknade för typ en halvtimme sen då Marcello skulle gå till jobbet eftersom jag sov kvar här! Igår hängde vi här på hans balkong hela kvällen, vi drack te och pratade i flera timmar! Vid tolvtiden kom även Nadia över och joinade, det var en sjukt mysig kväll och vi pratade till tre på morgonen när vi började fixa nattmackor också!

När Nadia skulle hem var vi tvungen att följa henne för vi hade pratat om lite läskiga grejer, haha både hon och jag är så himla fega så stackars Marcello! Sen gick jag och Marcello tillbaka hem till honom igen för att gå och lägga oss, vi la oss på två madrasser på golvet med en varsin laptop på magen för att kolla nätet innan vi somnade haha! Idag ska jag bara ta det lugnt innan jobbet, det är ett kort pass så jag får se vad jag hittar på efteråt..



Buuh, det ösregnar ute, jag kmr se ut som en dränkt katt när jag kommer hem haha, hörs igen när jag kommer hem! Puss ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0