Packning på G!

Vad underbart det var att äntligen få prata med Mika, när Skypetelefonen ringer är det vanligtvis Sofia, Sandra eller nån från Indienresan! Men denna gång var det frugan Herself, hon hade det sjukt bra där borta och hade verkligen utvecklats! Hon är inte som vissa andra och bloggar så hon visste ju typ allt om vad jag haft för mig här hemma istället, haha borde vara tvärtom! 

Nu håller jag i alla fall på att packa, pappa och jag åt precis middag tillsammans och pratade om hur konstiga våra flygtider såg ut med tanke på att det endast ska skilja 1 timme mellan Sverige och St Petersburg! Det var helt ologiskt så till slut gick jag till datorn och sökte på St Petersburg och då kom det fram att från mars 2011 så har Ryssland tagit bort sommartid, därför skiljer det nu 2 timmar mellan St Petersburg och Sverige! Galet att tidsskillnaden är 2 timmar fast det är så nära, hmm! 

Hur som helst, snart är jag klar med packningen i alla fall och då ska jag sätta på en film och äta lite godis som jag köpt hem! Det blir såklart en väldigt lugn kväll då vi åker så tidigt imorgon, så himla roligt det ska bli!! Jag tar med mig datorn dit men det blir nog bara 1 eller 2 inlägg om dagen max, vi är ju bara där i 3 nätter så resan blir intensiv! 



Ha en mysig kväll så hörs vi tidigt imorgon bitti igen, kram!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0