Sambo evening!

Flera av mina vänner har hört av sig idag om utgång ikväll, men jag har verkligen inte känt för det! Nu är jag inne i mitt jobb mode och då är det jobbet som blir fokuset! Dock saknar jag mina vänner massor, om till och med Filip får för sig att ringa mig före jag ringer honom då har jag verkligen blivit dålig haha! Jag har bara svårt för att ringa runt till alla och hålla kontakt när jag knappt är ute och hittar på grejer längre, kanske är det då man borde ha mer tid men jag blir så stängd i min bubbla! 



Hur som helst, jag ska bli bättre från och med nästa vecka haha! Ha det bra pps så hörs vi imorgon igen, parta järnet om ni ska ut och om nån av er ser lilla Nadia så keep her out of trouble haha!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0