Släpp Kanye West-kvällen, snälla!

Nu får det vara nog med denna Kanye West-yra! NEJ det var inte det största som någonsin hänt mig, han är bara en vanlig människa!! Såklart det var coolt att gå ut en kväll med en världskändis men that’s it! Som att inte alla Bon Jovi-konserter jag varit på slog det, eller alla mina resor (spec Indien), studenten osv osv. Det var en utekväll med en stor kändis som är känd inom en musikgenrer där jag kan typ 2-3 låtar totalt, han är inte ens en människa som jag personligen ser upp till eller beundrar!

Dock var han en schysst kille som skapat mycket inom musikvärlden, självklart visste jag vem han var men kan knappt en låt han har gjort för det inte är min typ av musik. Som sagt, det var en ball kväll men SOFTA! Och nej, jag skulle aldrig klä av mig eller slampa min väg fram för att få festa med nån kändis, jag har haft chansen med Tokio Hotel när vi hamnade i samma hotellbar och det har hänt med flera andra kändisar också men jag har hellre då valt att inte ens gå in än att klä mig sådär och erbjuda min kropp! Vi tjejer ska ha en högre självrespekt än så, det är ju förnedrande! Ja, dom är kända men det betyder inte att dom är bättre människor som är värda mer än någon annan!

Det är sjukt hur många av er som kommenterar skriver "och så hade du gjort såhär", "du hade reagerat såhär"! Vilka fan är ni att säga hur jag skulle reagera och tänka? Om ni tänker så som ni anser att jag tänker, ta då en rannsakan på er själva istället.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0