So it began

Jag är ett enormt Michael Jackson fan och support för honom och hans oskyldighet i all ära, men när det kommer till hans död tror jag inte på att straffa någon! MJ var beroende av smärtstillande i många år och hade problem med att sova, jag tror inte att Conrad Murray försökte mörda honom utan hade inte Michael fått tag på smärtstillande/sömnpiller av honom så hade han fått tag på det från någon annan doktor! Detta är såklart bara min tro, jag har ju inga bevis men jag tycker bara att alla ska låta Michael vara överhuvudtaget..

Han är död och mår antagligen mycket bättre där han är nu, låt oss minnas honom genom musiken och budskapet han försökte sprida istället för den sorgsna olycklige man som var anklagad för en vidrig sak efter en annan.. Att finna en syndabock i detta fall tror jag inte hjälper någon, det hade varit en annan sak om detta var mannen som sköt John Lennon en vanlig dag för herrans många år sedan.. Det är en mördare, detta tror jag hade lika mycket med Michael Jackson själv att göra som med denne doktor. 

Always love you, MJ!


Artikeln om detta hittar ni här!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0