So long, frugan ♥

Today is the day, min underbara vän Mika åker iväg till Asien med sina 2 bästa vänner och kommer inte hem förrän januari igen! Jag minns förra året så väl när Mika grät i min famn på Ojojoj när jag skulle åka iväg till Indien i 6 månader (den kvällen hade jag samlat alla mina vänner på vår stammispub 2 dagar innan jag åkte till Indien och en efter en krama jag, snyftade lite hos och pussade hejdå)!

Det klarade vi och när jag kom hem i våras var det ett GLATT återseende och det kommer vara samma sak nästa vår, vi kommer inte ses på säkert 8-9 månader denna gång dock eftersom jag åker till Sydamerika i november! Det här kommer bli så grymt för dig, Iman och Helena i alla fall och passa på att NJUTA för aldrig kommer du kunna vara så pass fri som dessa 4 månader! :) Jag älskar dig så galet mycket min fina Mika, skype minst en gång i veckan!! LYCKA TILL ♥

Vi två på hejdåfesten som Mika & de andra överraskade mig med innan jag åkte till Indien!


Vi på reunion med gänget dagen efter jag kom hem från Indien!
 

Vi ses i vår, frugis ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0